Wikia

Percy Jackson Wiki

Dom Hadesa

Komentarze6
339stron na
tej wiki
Dom Hadesa
Dom hadesa okladka.jpg
Najważniejsze dane
Autor: Rick Riordan
Angielski tytuł: The House of Hades
Przekład: Andrzej Polkowski
Data wydania: 8 październik 2013r.
Data polskiego wydania: 30 październik 2013r.
Wydawnictwo: Galeria Książki
Ilość stron: 608
Chronologia
Poprzednie: Znak Ateny
Następne: Krew Olimpu

W Stanach Zjednoczonych książka weszła do sklepów 8 pażdziernika 2013r. W Polsce została wydana 23 października. Mimo wcześniej zapowiadanej premiery na 30 października, Galeria Książki postanowiła przyspieszyć premierę ze względu na wielkie zainteresowanie.

"HAZEL STOI NA ROZDROŻU. Ona i cała załoga Argo II mogą powrócić do domu z posągiem Ateny Partenos i zapobiec wojnie między Obozem Herosów i Obozem Jupiter. Mogą też kontynuować wyprawę do Domu Hadesa, gdzie mają nadzieję otworzyć Wrota Śmierci, uwolnić Percy’ego i Annabeth z Tartaru i udaremnić potworom odradzanie się w świecie śmiertelników. Bez względu, jaką decyzję podejmą, muszą się spieszyć, bo czas ucieka. Gaja, krwiożercza Matka Ziemia, wyznaczyła 1 sierpnia na swój powrót do władzy.

ANNABETH I PERCY SĄ W ROZPACZLIWYM POŁOŻENIU. Jak przejdą przez cały Tartar? Głodni, spragnieni i obolali, wloką się w mroku przez trujące pustkowia, gdzie napotykają wciąż nowe potworności. Nie wiedzą, jak odnaleźć Wrota Śmierci, wiedzą tylko, że po stronie Tartaru strzeże ich legion najpotężniejszych potworów Gai. Sami, we dwoje, nie zdołają ich pokonać.  Mimo tych strasznych, mrożących krew w żyłach okoliczności Hazel, Annabeth, Percy i reszta półbogów z Przepowiedni Siedmiorga są przekonani, że mają tylko jedno wyjście: porwać się na to, co wydaje się niemożliwe. Nie tylko dla siebie, ale dla wszystkich, których kochają. Nawet jeśli miłość okaże się najbardziej ryzykownym z wyborów.

Przyłącz się do półbogów stojących przed największym wyzwaniem w swoim życiu."

Książka zawiera również opowiadanie "Syn Sobka" czyli złączenie serii „Percy Jackson i bogowie olimpijscy“ i "Kroniki rodu Kane".

Syn Sobka- Percy Jackson i Carter Kane spotykają się:-)
Pola xxxDodany przez Pola xxx

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Dom Hadesa

  • To prawda, że Percy umrze?

    49 wiadomości
    • W Domu Hadesa nikt z głównych bohaterów nie umrze, a Nico nadal kocha się w Percym . (
  • Następna książka?

    24 wiadomości

Więcej od Wikii

Losowa wiki